Majlis Pertunangan

Minggu busy menyiapkan hantaran majlis pertunangan Faisal & Athirah bersama pasangan masing-masing.Dua orang sekaligus,senang u ollsss!


Singahsana.Kemain skang tunang pun dah macam kahwin yer.Aku dulu takde tunang-tunang ni.Pihak lelaki datang merisik,beberapa bulan lepas tu selamat Aku Terima Nikahnya.Hihihihi!Time merisik tu,2 buah kereta je datang.Discuss,pastu makan.Discuss pasal kitorang 10 minit je,discuss pasal isu semasa 2 jam.Boleh?

Pelamin ni simple je dan jimat ruang.


Ini hasil tangan aku yang rasanya dekat sebulan orang mintak tolong buat,lagi dua hari nak majlis baru aku tergagau nak buat.Hihihihi.Nak buat macam mana sibuk sangat dengan tugasan universiti.Plus aku tak larat sangat.Duduk lama-lama tak boleh.Berdiri lama tak boleh.Jadi pepandai la tolak tambah,akhirnya siap jugak.Rupanya nak buat semua ni 1 jam je pun.Hihihihi!Tema gold.


Inipun hasil tangan aku jigak.Gila sehari sebelum majlis mak pengantin reguest nak aku gubah untuk sirih guna sirih betul.Hari Jumaat beb mana nak cari.Last2 aku buat guna fake sirih.Nasib ler.Last minute tak dapek den nak nolong.Dah la time tu petang hari dah.Kalau pepagi mungkin sempat jugak aku pergi Pasar Payang cari tapi masalahnya pagi Jumaat tu aku ada paper lagi tapi last paper la.Memang tak sompek.Orait la fake sirih kalau aku bantai letak daun kaduk amacam?Hahahaha.Baru rare.Tema green.


Ini hantaran dari pihak sebelah lelaki.Kek bunga coklat tu bukan tapi aku gatal nak letak sbb nak bg balance gambar nih.Hihihihi!Tema pink.Tapi kena sangat2 dengan pelamin.


Ini dari pihak perempuan sebelah satu lagi.Tema purple.


Aku sempat snap candy buffet je.Makanan kat luar tak tersnap plak.Sebab lapor fikir nak ngap jer.Hihihihi!


Aku mmg suka giler dengan cake nih.Nice and simple.Semua creme takyah pakai fondant bagai tapi still nampak cantik jugak.Jangan tak tahu,yang buat ni adalah seorang lelaki.Mmg creatif habis.


Ini kelakar sbb aku yg tukang make up dia nih.Hihihi.Kejap je.Zup zap zup zap siappp!Huhuhuhu!


Layankan pic jer la.Nampak besar pulak aku kat gambar nih.Eh!Memang sedia besar ke?6 months pregnant.



Ini budak mmg otai betul haritu.Sikit dia tak peduli orang sekeliling.


Majlis yang tak sampai 2 jam pun sampai kena tukar baju sebab comot gila.Adoi la!

Dan inilah cerita weekend aku baru2 nih.Boring tak?Hihihihi.Orait la tu kasik warm up dulu sbb aku nak try hupdated blogsszzz secara konsisten lepas ni.Setakat ni baru niat la.Taktau la berjaya atau tak.Takut sama gak jadinya,satu entry satu bulan.Hahahaha!

Tapi macam orang nak tahu sangat cerita aku.Ke ada orang nak tahu?Hehehehehe!

Ok.Bye dulu.Assalamualaikum.

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You