Annual Dinner UMT 2013

My last Annual Dinner at UMT.Diadakan di Permai Inn Hotel dan memandangkan lama dah tak membawa Damia jalan2 since yang last adalah sewaktu kami ke Singapore,itupun January....phewww!So we need a vacation walau vacation kami ni 15 minit je dari rumah.Kihkihkih!

So majlis tu pada Jumaat malam,pagi2 tu terus terus keluar siap satu luggage bagai.Kihkihkih!Pukul 12 tengahari dah check in melampau,Damia zzzZZZZzz pulak so lepak la sensorang baring atas katil sambil pandang syiling.Tak lama lepas tu terfikir nak call my cousin Ba suh datang entertain aku yg kebosanan takde tahap.

Actually Hotel Permai Inn ni dia ada dua wing.Aku choose new wing sebab dah tahu old wing sempit sikit bilik dia plus petang sikit dua classmates aku akan join sekali.Bukan time peak season  so harga tak la mahal sangat.Bilik kami ni rasanya caj RM250 including breakfast for two.Kalau old wing rasanya RM100++ je kot.

Condition bilik not bad la.For me so-so la.Petang tu my cousin datang so ajak dia lepak kat cafe kat bawah pekena teh tarik dia yg diorang claimed signature sangat tu.Hihihihi!Sedap juga.RM6 segelas.Hihihihi.Tapi makan kat cafe tu tak berapa ummmppppp sangat.Biasa je.

Tapi kesian kat Damia aku tak bawak pergi swimming pun sbb cuaca panas.Karang rentung pulak anak aku karang.Kikikiki!Next time la Damia,tunggu ayahanda balik kita pergi vacation.Aku bukan apa,sejak2 berbadan dua ni,kalau takde apa2 urusan aku lagi senang duduk rumah sebenarnya.Mmg malas nak keluar.Aku lagi senang berehat kat rumah sepanjang hari sampai nak jengah umah mertua pun dah jarang2.



View dari bilik tgk jalan je la.Takde yang x factornya.Kihkihkih!



Cousin aku yang rajin tolong touch up pastu mintak tolong cousin kawan aku pulak buat tang mata.Kemain kau.Aku pakai simple je.Tak kuasa nak memikir baju apa nak dipakai.Boyot buat cara boyot.Hihihihihi!





Classmates.Tak banyak pic aku snap sebab kemalasan nak bangun.Pinggang sakit2 so aku banyak duduk je.Orang datang ajak bergambar je baru aku bangun.Hihihihi!~




Comel2 haaa classmates aku ni.Aku je yg in the middle dah dapat nama the boyot!Hihihihi!



Damia seperti biasa,bawak hal dia je la.Kikikiki!Dia apa pedulik dengan sekeliling.




Ngah duk snap pic budak kecik,Ermin datang keluar.Bosan katanya.Kikikiki!



Classmates lagi....................



Dan lagi........................

Sebenarnya ada lagi pic tapi tetiba aku datang mood malas pulak.So bye je la....Hahahaha!Suka buat cerita tergantung.Kikikikiki!~

1 comment:

Rafhani said...

Comelnya muka anok dara mung makang.hehehehe

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You