Selepas berstatus hiatus selama beberapa bulan.Wot!Wot!Wot!

Lamanya aku tidak menulis diblog.Bukan tiada cerita,banyak ceritanya.Ada cerita panjang,ada cerita pendek.Pendek kata mmg banyak ceritalah namun aku juga dapat sympton alahan tgk blog sendiri.Bila bukak,cepat2 tekan X.Jadi kalau tgk blog sendiri menyampah,nak update blog mmg tidak la.Tapi skang mood tu dah datang balik dah.

Sebulan dua ini banyak benda yang berlaku.Dari se"best" perkara hingga perkara yang paling tidak "best".Usai inilah yang dinamakan dengan kehidupan.

Alhamdulillah,sudah masuk semester terakhir dan sudah mendapat tempat praktikal yg tidak jauh dengan rumah.Lega.Ini kerana mengandung pada kali ini sangatlah menguji mental dan fizikal.

Alahan mabuk,tiada selera makan,baru sahaja berlalu.Namun TIDAK MAKAN masih lagi menjadi perkara yg menggembirakan namun bila tidak makan,mana lagi tenaga yg tinggal?Terus dummm......

Namun begitu,masa terluang masih lagi diisi dengan keluar berjumpa kawan2,makan2 dan sebagainya.


Aida,kawan bergembira,kawan menangis,dan kawan time aku lapar pun cari dia.Hahahaha!Maklum la BFF aku yg dua lagi Rifhan dan Nana jauh di KL sana.Aida kwn seuniversiti yg agak rapat dengan aku.Ada masa terluang,kami mmg byk spent masa bersama.Dan tempat aku cakap benda boring pun dgn dia jugak.Haish!Suka dia melayan aku.Hahahha!

Lelaki yang sebelah itu classmates aku.Sedar2 tak sedar nak grad dah memasing.3 tahun kami sekelas.

Pergi pantai ditengahari yg terik.Lawan pulak abaya hitam.Perfect.Miahahaha!

Bawa new friends yg baru seminggu sampai Malaysia.3 org ni dari France.Buat internship kat UMT utk 3 months rasanya.

Yang lelaki baju biru tu pun sekelas.This semester kena buat project sekali.Tak start2 lagi.Benda tu nak submit 12hb nih.Bala!Hahahahha!

Ini jelah mukadimah sempena 1 May nih.Kalau rajin menulis lagi.Senyum aku bila ada tanya bila nak publish post Singapore Part 2.Miahahhaaha!Malu akak tau.Hihihihi!

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You