Final exam 2012 ~ sajer mention tahun sebab 2013 ada lagi kena hadap final.Ohohoho!

Idea nak menulis banyak,tapi penulisan tak berilmiah la.Tapi memandangkan sekarang ni mode final exam lagi maka kita slow down dulu segala aktiviti berblogging.Eh!Ni sempat lagi post entry.

Ok.Ok.

Entry pendek jer pun.

Takkan itu pun nak berkira.Hiks!

Amacam hari korang?Best?

Kita?Biasa je.Exam ke tak exam ke lagu ni la.Sama jer cuma kalau exam tu buat-buat la busy sikit karang orang cakap tak serious puleks.Heks!

Dah nak buat macam mana.Kita mmg payah nak serious.Lagu ni la.Dari single,berdua,pastu bertiga,macam ni la gua.

Esok paper Business Ethics.Huks!Tough jugeksss subject tu.Tough bagi yang tak study macam gua.Yang dah pulun study malam ni boleh la layan drama Korea.Kataku dengan confident sekali.

Ini sebelum mak study anak dulu study.Begitulah kami.Akrab punya pasal semua benda nak buat sama-sama.Haks!

Tapi kalau orang lain buat confirm,"Cilakak kau conteng buku aku!".Kalau Huda buat dah lama dapat siku,Hiks!

Cilok dari FB tapi taktau budak-budak ni U mana.Mmg terbaik la pic ni.Sama je macam kondisi gua sekarang ni.

Eh!Bergua-gua bajet tuff lewwteww!

Teringat conversation dengan Shimah smalam.

"Kak Fie baca dok chapter-chapter yang orang bagi tu?",suka sangat bahasakan diri dia orang.
"Baca la!",jawab aku dengan penuh emosi.Aku takleh orang tanya-tanya benda yang aku tak buat : p
Tetiba Huda celah.Potong betul la dia ni.
"Tipu.Dia tak study pun",kata Huda.Ewah!Mulut takde insuran.
Aku,"Orang baca la chapter-chapter tu.............tapi baca tajuk je la!".Hikhikhik!Gelak sorang sebab tak kelakar pun.Contoh,ekspresi muka Shimah statik takde riak nak ketawa.Tak kelakar la tu maknanya.Ok.Buat muka serious balik.Macam bengang je Shimah dengar ayat aku.Hakhakhak!
"Bongek!",ayat fav dia.Apa maksud ntah.Sibling bongok kot.Ntah la!Malas aku fikir.

Arghhhhh!Tadi cakap entry pendek,ni dah jadi entry panjang pulakkkk.Ok.Bai!

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You