Dinar Frozen & Bakery Supplies

Syukur ke hadrat Ilahi,akhirnya segala penat lelah selama 3 bulan  berperang dengan kuliah,assignment,group presentation,mana nak spend time untuk anak and at the same time menjalankan business.Maka no more stay up sampai subuh,no more drive alone kehulu kehilir,walau lepas ni still ada cuma tak la seteruk sebelum ini.

Dan baru aku faham betapa penatnya nak set up business.Juga bukan mudah nak involved in business kerana ia bukan suatu yang mudah namun tersangat la fun bila kita punya minat kearah itu.

Dan the most important thing is,bukan mudah menjadi decision maker.Huhuhu!Namun syukur juga bila segala ilmu yang aku belajar di universiti,maklum la budak Management major Marketing maka dapat la dipraktikkan segala ilmu,maka aku apply segala ilmu yang ada.Sungguh berguna.Tak tipu.Tak ekzegeret sikit pun.Hahaha!

Malas nak tulis panjang,ini untuk permulaan dulu.Officially kedai sudah mula beroperasi.




Tak mampu dah nak tulis panjang sebab dah penat sangat dah.Off to bed la sekarang,nanti-nanti la aku hupdate lagik (macam la orang hadap sangat nak baca entry dari aku.Hahahaha!*Dah terkena sindrom syok sendiri pulak dah).Apapun,chow!!!

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You