Rimas

Ok!Saya mulakan entry ini dengan tangisan tak berlagu.Tak berlagu sebab sedaya upaya cuba nak suruh menangis tapi air mata tak mahu keluar.Tapi saya sedih + stress + bengang sbb kebodohan sendiri juga.

Pertama,kenapa nak rasa annoying sangat dengan kutukan dari anonymous sedangkan saya tak kenal pun dia.Kita anggap sahaja dia orang yang kurang kasih sayang sebab tu cari perhatian kat alam maya ni.Kesian kat dia sekali lagi.Get a life la!Eh,nak marah lagi.Udah-udah ya.

Kedua saya telah melakukan kesilapan yang..........erk......tak sure besar ke tak....tapi frust jugak rasa sbb saya secara tidak sengaja telah terdelete semua gambar dalam blog.Mana yang selamat or ada tu kira nasib la tak tahu macam mana boleh selamat.

Puncanya adalah sebab bosan dalam class Business Communication,tanpa rasa bersalah buka wireless lepas tu main FB.Sbb bosan haritu FB takde benda menarik,try buka blog.Sekali segala pic telah didownloadkan masuk kedalam HP.Bila perasan rasa rimas sbb gallery jadi ada byk file.Dah cuba delete byk kali tapi lepas delete dia ada lagi.Semalam bila dapat wireless terus cuba delete lagi.Hasilnya,kita dah delete semua pic dalam blog kita.Uwaaaaaaaaaaaaaaaa!Tapi cuba fikir positif.Mungkin ada hikmah disebalik kejadian.Mana la tahu.

Tapi mana pic yang dapat letak balik tu kita letak,yg mana pic tak jumpa terus tu pakai takde je la.Malas la.Assignment berlambak lagi nak kena buat dan adalah lebih baik mendahulukan apa yang patut didahulukan.

Kalau perasan skang ni dah tak bahasakan diri "aku" atau guna word yg tak sepatutnya sbb rupa-rupanya anak sedara kita baca blog ni.Jadi sila jaga perkataan anda.Hahahahaha!

Lagi,kereta kita dah masuk sebulan tak mandi.Nasib tuan kereta mandi hari-hari.Siannya kereta kita tu.Jadi kita nak pergi basuh kereta kita sekarang sblm anak kita balik sbb nanti confirm dia sibuk sekali punya.Percayalah!

Ok.Bai!

2 comments:

najmi said...

patutla semlm mi bbuka tgk, semua hitam je keluar, ingt problem internet, hahaha dah jadi "saya" ? macam orang lain je tulis

Syafinaz said...

Memang la mie.Dah terbiasa dari dulu bukan reti nak lembut2.hihihi.Kena start ber "saya' "awak" la pulok.Hihihi!

Sayang gok rasa byk pic hilang tp nk buat gane.X reti sgt IT ni.Hihihi.Sama la kita.mula2 ingat server down.hihihi.

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You