Pos khas buat Ibu Yang Garang

Ok.Seperti yang diamanahkan,since kamu tak dapat pulang ke Terengganu celebrate birthday ma,so aku arrange la segalanya except surprise dinner di Ri-Yaz.Don't blame aku sbb dua kali aku booking pastu cancelled last minute,first sbb tahlil di rumah Pakcik Ismail dan kali kedua to'ki Pasir Panjang punya tahlil untuk arwah Abang Nuar.

So ini adalah presentnya,

Ini pulak isinya,


Dan ini pulak keknya.Potong malam yg aku buat kenduri doa selamat.Mintak tolong mok su belikan.Kek Secret Recipe.No choice.Macam piranha sorang2.Tak sampai 10 minit kek dah tinggal papan.Hahaha!Aku pun tak sempat makan.Takpelah.Janji semua yang ada malam tu happy.Ma pun happy.Surprise sgt la kononnya itupun sbb Long yg remind aku kek ada kat dalam bilik.Kalau no one masuk bilik tu harus sampai pagi la org tak sedar kek tu.Hihihi!Orait.Itu aje.Seperti yang diamanahkan : )


P/s: Aku pun bg perfume.Tahun ni byk pewangi je la present ma dapat.Maksu belanja pergi spa.Ok.Sekian.

1 comment:

Rafhani said...

Baguih,ongkosnyer sila sms no akaun n amount yerkk.Kalau free of cas lg afdol.

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You