VISA

Haritu aku plan ingat nak kongsi la info berkenaan macam mana nak apply visa untuk menetap/kerja di Australia.Namun disebabkan segala urusan dilakukan oleh agen yang sudah dilantik oleh syarikat Ariey,so nampak gayanya tak dapat la nak cerita serba-sedikit prosesnya.

Namun apa yg pasti mmg memakan masa yg agak lama.Aku bg senang dua bulan la untuk siapkan semua.Maka don't expect benda tu kejap je apply pastu "Dah shiap!" bak kata Damia.Cuma aku tak sure la kalo yg nak further study tu ambik masa berapa lama.

Namun apapun,alhamdulillah segala selesai.Maka lepas ni harus byk cerita pasal journey baru aku pulak la.Haruslah byk benda yg nak dikongsi nanti.Insyaallah.

Dan urusan yg satu lagi tu yg mmg penting,yg mmg 3 bulan aku laki bini dok tunggu,akhirnya pun dah selesai.Alhamdulillah.Yabedabedoo!

Dan 19 haribulan ni aku start semester baru.Dan harap sem harus score la.Takmau malas-malas lagi.Hadiah dah dapat.So harus motivate diri la.Terima kasih suami.Huhuhu!
 
Ini pic tiga beranak tak semengah.Hahaha!Ini borang application untuk visa tu la.Kemain meleret lagi senyum aku kat pic tu.Hahaha!

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You