Pesta konvo UMT 2011~

Minggu yang amat sibuk sampai tak tahu nak describe lagu mana.Banyak benda nak kena settle.Assignment yg dah kena start kena buat,this week dah masuk minggu keempat,minggu satu lagi dah start 1st test,adoi!mana satu aku nak start dulu ni.Stress,stress,stress.Dah la this sem subject agak susah.Oh!Mengeluh lagi.Walau apa pun,jom layan sekitar Pesta Konvo UMT 2011.This year aku participate since aku merupakan setiusaha club,sila gelak guling-guling sekarang.Kata setiusaha,mesti busy jugakkan?hehehe!busy buat2 ada la.Busy kacau orang.Minit mesyuarat tak siap2 lagi.Hohoho!Dan untuk tahun ni,melalui undian kitorg dapat gerai komersial so xleh jual food la.Maka apa yg dijual adalah bunga (standard konvo),accesories,tudung,tupperware dan yg sewaktu dgnnya.

                                                         

Pic atas ni hari pertama start berniaga.Pesta ni berlangsung 3 hari dan untuk 1st day gerai x full lagi dgn brg since banyak lagi barang yg belum sampai.Tapi dari segi pengunjung tu kiranya so-so je la.Kata 1st day kan.Dua makhluk tu,eh,3,Sarima (yg buat peace-standard gaya bila amik gambar.Hehehe!Jangan marah!),Francesca (betol ke tak aku eja nama kau),yg belakang tu tak tau but both of them adalah International Student from China.  


                                                                                                                                                                                                


Dua ni boleh jadik model tudung.Yang tunjuk peace jugak tu si Paan dan satu lagi kemain gaya siap tangan kat pinggang tu si Aisyah.Comel la baju you.Hihihi!Dan kalau ikut sbnrnya ramai lagi yg terlibat cuma waktu ni bukan shift diorang dan kalau ikutkan juga bukan shift aku jugak tapi seperti biasa suka hati je nak datang bila.Hehehe!Harap korang tak marah yerk.Nak buat macam mana kita ada anak kecik kat rumah.Sigh!Alasan lagik.




Kumbang yang satu tu adalah presiden club.Diulang presiden club.Ewah2!Kemain kau yer pesan kat kitorang suruh pakai baju korporat tapi kau siap berselipar bagai.*Keluar api ikut hidung.Waktu ni baru betul2 nampak macam gerai.Nampak penuh.Pic ni adalah 2nd day berniaga.

Dan ini 3 kuntum bunga la.Ari,akak and Shamira.Kemain aku senyum.Nampak suci gitu tapi untuk 2nd day ni aku dh malas nak pakai baju formal.1st day aku siap berkebaya bagai.Tak larat ah.Berpeluh ketiak aku.Dan untuk 2nd day ni jualan pun agak bagus.

Actually byk lagi pic malam terakhir Pesta Konvo UMT ni tapi entah macam mana aku lupa pulak aku dah save kat mana.Sayang sbb tu semua pic geng2 satu kepala si Ecah dan Ain.Rugi pulak tak ada pic kita berjimba malam terakhir yang ada si Dafi tu walau bukan big fan tapi gigih nak tgk jugak macam mana la rupa si Dafi AF tu secara life.Baekkkkk punya! bukan maksud dia tu hensem tahap sila pengsan sekarang tapi pada aku so-so je la (sesedap hati je letak rating kat orang).Hehehe!Pada yang die hard fan tu,jangan la pulak marahkan gue.I just want to be honest.Iya la kalau dah nyanyi lagu Justin Bieber,Oh!Baby,baby,baby tu kelaut,korang faham2 je la yer.Hahaha!Aku tak tengok sbb cabut awal anak ngantuk nak tido plus hujan renyai2 risau lak aku anak demam ke apa plus esoknya ada kelas.Tak kuasa aku skip kelas hanya sbb penat smalaman stay layan dgr si Dafi Baekkkk Punya tu nyanyi.Tak kuasa la mak!!!

Tapi apapun,Pesta Konvo UMT untuk Kelab Pengguna mmg berjaya.Chaiyok la kepada semua AJK dan tak berapa chaiyok untuk aku yang tak settle2 lagi report.Ampun Ya Ewannn!!!Huhuhuhu!

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You