H to the A to the P to the P to the Y

Dalam hidup ini perjalanan kehidupan dari seorang ke seorang adalah tidak sama
Bergantung bagaimana individu tersebut merencanakan dirinya

Pada aku ada sesetengah orang bila tahu diri disayangi cthnya mereka yg ada bf/gf pada mereka teramat la gembira sampai tak terucap
Itu yg mcm meroyan tu 2 minit skali update status kat FB melahirkan perasaan cinta mereka itu.Eh,kesitu pulak aku!

Pulang kepangkal jalan semula

Berbalik pada diri aku pulak
Kegembiraan pada aku sukar nak didefinisikan dgn kata-kata sbb kegembiraan aku ni datang dlm beberapa bentuk
Misalnya perasaan,kekeluargaan,persahabatan,material dan sebagainya.Terlalu banyak pecahan.

Kadang-kadang aku gembira tak terkata bila keinginan ditunaikan.Dari segi material,tak semestinya benda tu mahal baru nak rasa gembira gile.Kadang2 dapat magazine sebuah harga tiga hengget pun aku dah boleh gembira sampai lusa.Tu belum lagi tetiba suami bagi present sebentuk cincin dari Jacob & Co,taktau la aku level brape tahap gembira tu.Isk!Dan cara aku sendiri dalam mencari kegembiraan adalah dengan menghargai dan bersyukur dgn setiap apa yang aku ada atau perolehi.

Dan hari ini aku mmg excited sangat!!!!!!!
Harus guna banyak tanda seru kononnya suka sangat la tuh.Mcm ada org kesah.Ko kesah?

Dan dari hari ini tak sabar pulak nak tunggu esok.Wowowowowo!
Maka mood malam ini adalah diawang-awangan

Tapi tak boleh cerita awal2 sbb nnt tak surprise pula.

Maka tunggu esok sahajalah macam mana.

Tido sekarang.Stop.Layan la pic bdk bulat ni.

Rasa gembira dan excited tu sama macam budak kat atas rasa waktu 1st time dapat basikal baru.Siap je staff kedai tu pasang basikal terus nak tunggang tak sempat2.Smpi senyum staff kat Toy 'Us Empire Subang.Sabor je la.Darrrss la katakan.Darat Trg.Hehehe!Aku kena sorong dia smpi ke kereta.Semua org pandang.Orang lain tolak stroller,aku tolak basikal.

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You