Teringat dolu-dolu

Kenang balik zaman main berebut tiang,main decok @ teng-teng bahasa luarnya,lompat getah dan macam2 lagilah buat aku tersenyum sorg.Tapi bila tengok bdk2 zaman sekarang,jauh bezanya.Semalam bila aku suggest main permainan budak2 era aku,semua melopong mulut.Semua tak tahu.Oh!Itu kalau zaman dulu2,kalau tak tahu macam tu dah start nyanyi reramai la..

Dok tahu sudoh
Kopek mu Dolloh

Hahaha! (Nostalgic btol kalo kenang balik)

Makanya semalam,gagah si Batrisya amik laptop ajak surf internet nak tgk video through youtube.Aku kemain perah otak nak cari lagu2 dance sopan (ada lg ke??) untuk tontonan diorang.Maklum la penontonnya tak cukup umur lg.Sekali...

Batrisya:Kita tengok video Katty Perry,Hot and Cold.
Aku:Pengsan!
Baju color peach tu adalah anak sendiri si Damia.Paham ke tu?Bersungguh juga nak tengok.Sabor je la~

No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You