Pengisian hujung minggu

Hari Sabtu lepas sekadar mengisi masa yang terlebih lapang ini,saya attend la Majlis Sambutan Hari Lahir mana2 baby yang lahir di KTS.Sambutan untuk yang lahir dari January to May,cuma sebelum tu mati2 saya ingat yang lahir tahun 2010 jer,tapi tgk mcm ramai baby yang lebih dari 2 tahun yang ada,mungkin untuk semua la tu kot.Mana2 la.Dan harituh assistant saya adalah Ku Sarah yang sudi menemani sambil jadi tukang snap2,last2 baru sedar pic dia satupun tak ada.Sesi pertama adalah ceramah serba ringkas dari Doktor Farid (tak silap saya la) iaitu pakar kanak2 kat situ.Banyak la info pasal baby yang saya dapat,mana2 yang sebelum ni tak tahu dah jadi tahu.Cuma satu yang saya nak share kat sini,berkenaan suntikan tambahan untuk baby (saya choose suntikan Synflorix-disuggest oleh doc yang rawat saya dr pregnant dulu).Saya rasa suntikan ini penting memandangkan keadaan masa kini yang menuntut perhatian lebih pada baby kita selain dari sedikit sebanyak turut "mengopak" duit kami namun redha jer la.Anak sihat kita happykan?Hehehe.Untuk yang saya amik ni,kos dia around rm700 to rm800 la kalau tak silap untuk 3 kali suntikan.Kalo yang 4 kali dalam rm1000++.Untuk ibu2 diluar sana,pastikan discuss dengan suami tercinta dulu baru decide nak amik atau tidak.Serba ringkas berkenaan suntikan ini,ia adalah bg mengelakkan jangkitan kuman pada paru2 dan otak.Lain-lain info sila rujuk doktor anda : ).
Let's celebrate
Si kecik ni dari awal sampai akhir macam inilah kerjanya.Menguap pastu tidur,jaga kejap,tido lagi,then bla,bla,bla....
Rasanya macam bonda Damia ni yang ter"over" posing


Ini masa untuk bakat si kecil.Gelak besar saya bila si comel tu nyanyi lagu "Bad Romance by Lady GaGa".Pelat dia tu yang kelakarnya.

Ini pulak untuk sesi bergambar bersama produk dr Wyeth.Namun adanya anak I tu tidur jer manjang,so inilah hasilnya.Anak orang lain semua posing,anak I jer zzZZZZ manjang.Sabor jer laa..


No comments:

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You