Itu Aku

Saya mengakhiri zaman bujangku seawal usia 23 tahun dan suami tercinta 22 tahun. Isk! Saya tua setahun dari dia tapi sampai sekarang saya deny yang saya tua dari dia kalau orang tanya la.Sometimes saya buat dunno je kalau orang tanya. Hik!Hik!Hik!Jahat tak??Teringat dulu2 waktu time sekolah (form 5 rasanya) saya dengan megah canang kat kawan2 yang saya tak minat lelaki yang muda dari akusaya.Huh!!Tup..tup jodoh saya dengan lelaki yang lebih muda dari saya.Sebab tu saya nasihatkan korang jangan cakap besar sebab biasanya kalo korang buat statement maut macam tuh,mesti kejap jer dia akan jadi kat diri korang balik.Itu andaian saya je la.Saya mmg suka dalam membuat andaian ni.Suka cipta provokasi.Kasi panasss sikit.Hahaha!!Namun berkahwin diusia muda pada saya bukan suatu yang patut disesalkan namun hingga kini saya bersyukur kerana bertemu jodoh seawal itu dan ini membuatkan saya amat menghargai diriku,suami,keluarga & kehidupan. Alhamdulillah!!

2 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

takpa... my stepdad dua tahun lebih muda dari i tau. =D hello there.. salam kenalan. nama siapa yea ? dari tadi cari nama..tapi tak jumpa jumpa.

hey...tips pasal rumah tangga kat entry latest tu. memang best ! sangat sincere dari hati. =D

saya suka !

J u l i a 。.゜✿ said...

omaigoshhh... u ke sya yang selalu left msg kat cbox i tu ? =D hello syafinaz.

Read.Think.Express

Trust Yourself When Others Doubt You